Pomáháme tam, kde někteří vidí jen čísla a chaos. Naším cílem je vést účetnictví podnikatelů hospodárně, přehledně a s ohledem na potřebné výstupy. Zajišťujeme dozor, kontrolu, rekonstrukci i plné vedení účetnictví začínajících podnikatelů i povinně auditovaných korporací.
Poskytujeme efektivní účetnictví s cílem ušetřit vynaložené náklady na účetní správu. To vše při zachování potřebných výstupů pro splnění legislativních předpisů a požadavků klienta.
Proč nepodcenit vedení účetnictví?
Za řádné vedení účetnictví odpovídá dle ZOK jednatel firmy.
NOZ upravuje obecné pravidlo péče řádného hospodáře: „Kdo přijme funkci člena voleného orgánu, zavazuje se, že ji bude vykonávat s nezbytnou loajalitou i s potřebnými znalostmi a pečlivostí." Jednatel se tedy nemůže zbavit své odpovědnosti za nedostatky v účetnictví z toho důvodu, že svými znalostmi na výkon funkce nestačí.
Dle ZOK jednatel nemusí vést účetnictví a evidenci osobně, ale může pověřit vedením účetnictví v potřebném rozsahu kvalifikovanou osobou, které poskytne pro výkon činnosti součinnost. Zabezpečení vedení účetnictví odborníkem neznamená absolutní zbavení se odpovědnosti za správnost a řádné vedení účetnictví.
Osobní odpovědnost jednatele za účetnictví vyplývá i z ustanovení Zákona o účetnictví, podle kterého musí být účetní závěrka podepsána a uložena statutárním orgánem a do sbírky listin OR, a to pouze v digitální podobě.
Účetní závěrka dále slouží jako příloha přiznání k dani z příjmů a je podkladem pro výpočet daně.
Existuje seznam sankcí za účetnictví, které neodpovídá náležitostem zákona včetně trestně právní odpovědnosti.
Vedení účetnictví a daňové evidence poskytujeme začínajícím i zaběhnutým podnikatelům a společnostem různého zaměření. Pomáháme podnikatelům, kteří si jsou vědomi důležitosti účetnictví a nechtějí ho podcenit. Zaměřujeme se především na s.r.o. v oblasti poskytování služeb, zkušenosti však máme i s účetnictvím:
V rámci služby vedení účetnictví se můžeme domluvit na plné či jen omezené správě. Vše záleží na vašich potřebách a možnostech. Jaké účetní služby nabízíme?
Základem efektivně vedeného účetnictví je správně zvolená forma spolupráce. Proto jsme připravili hned několik variant, ze kterých si můžete vybrat tu nejvhodnější pro vás.
Pokud vás zajímají ceny našich služeb a bližší podrobnosti případné spolupráce, prohlédněte si ceník vedení účetnictví nebo nám napište či zavolejte. Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.
Pokud vám nevyhovuje žádná výše uvedená forma spolupráce, rádi najdeme řešení, které bude vyhovovat oběma stranám.
Jsme flexibilní a můžeme se dohodnout i na jiné individuální spolupráci:
Poskytneme vám jen ty služby, které opravdu potřebujete
Chcete mít účetnictví pod kontrolou? Pošlete nám nezávaznou objednávku, co nevidět se vám ozveme.
Ing. Karel Volný
IČO: 08136521
(daňové poradenství)
QTAX online s.r.o.
IČO: 05953618
(účetnictví a daňová evidence)
+420 737 251 848
Účetní junior (M/Ž)
Zájemce by měl být spolehlivý+nápomocný, mít rád práci s čísly (účetnictví NENÍ práce s lidmi) a chuť se aktivně se podílet na dění v kanceláři a stát se postupně plnohodnotným členem našeho malého týmu v Brně.
Výhodou může být praktická znalost SW Pohody, FlexiBee nebo Pamici. (nikoliv podmínkou)
První 3 měsíce budou trošku zkušební, pokud uvidíme snahu a pečlivost, tak si tě rádi necháme. Po postupném zaučení a zvládnutí dílčích úkolů samostatně, budeš mít možnost z části pracovat i z domova (home office) a organizovat si částečně práci podle sebe s přihlédnutím na dané termíny.
Nebudeš potřebovat jazyky kromě psané češtiny, nemáš-li rád/a jisté činnosti a nebude-li to přímo účtování a pořizování faktur, tak jsem si jistý, že ti vyhovíme.
Pokud se v tomto popisu z části vidíš, pošli email na info@qtax.cz s jednoduchým strukturovaným CV a orientačním počtem hodin, který by si mohl/a odpracovat v pro Tebe nejslabším měsíci v roce a proč chceš pracovat právě v účetní kanceláři.