Vyberte si nejvhodnější variantu spolupráce, která vám bude vyhovovat - online účetnictví ani účtování přímo z vaší kanceláře pro nás není překážkou. Při každé spolupráci klademe důraz na individuální přístup a hledáme to nejlepší řešení pro klienta.
Nejrozšířenější varianta, vhodná zejména pro podnikatele, kteří nepotřebují zasahovat do účetnictví a nechají vše na externím účetním. V rámci spolupráce vybereme vhodný účetní program a následné vedení účetnictví probíhá externě v naší kanceláři. Klient pouze předává účetní doklady dohodnutým způsobem (elektronicky, poštou nebo fyzicky) a v domluvených termínech, nejčastěji měsíčně.
Ideální pro střední a větší podnikatele, kteří chtějí mít aktuální účetní sestavy na denní bázi. V rámci služby získáte přístup do námi licencovaného účetního programu, do kterého budete moci přistupovat pomocí vzdáleného připojení. Díky cloudovému řešení můžeme práci provádět souběžně. Typickým příkladem je, že interní pracovník firmy vede skladovou evidence, zatímco my se staráme o složitější účetní operace, sestavujeme DPH a kontrolní hlášení nebo zpracováváme účetní závěrku.
Varianta vhodná zejména pro společnosti s vlastním zaběhnutým účetním programem, u nichž by byla migrace na nový software nákladná a neekonomická. V tomto případě budete mít veškeré účetnictví u sebe v počítači vy a my k němu budeme přistupovat jen přes vzdálenou plochu. Je potřeba počítat s vyššími náklady na licence vámi používaného účetního softwaru, vhodného vybavení pro jeho správu a hosting třetí straně.
Řešení ideální zejména pro společnosti se zaběhnutým účetním systémem, kde je proces závislý na pravidelným docházení do Vaší provozovny, kde máte doklady v papírové podobě.
Požadujete-li tuto metodu spolupráce je vhodnější si najít svého interního pracovníka např. přes personální agenturu práce.
Můžete však i v tomto případě využít služby naší kanceláře na určité vhodné činnosti - např. externí dohled, vedení mzdové agendy nebo poradenství. Případně se také můžete ozvat, že chcete změnu - účetnictví digitalizovat a vést vzdáleně elektronicky jinou metodou.
Pokud vám nevyhovuje žádná výše uvedená forma spolupráce, rádi najdeme řešení, které bude vyhovovat oběma stranám. Můžeme vám například pomoci jen s dozorem nad účetnictvím (vy účtujete, my kontrolujeme a upravujeme), rekonstrukcí účetnictví, vstupní implementací či účetním poradenstvím.
Ing. Karel Volný
IČO: 08136521
(daňové poradenství)
QTAX online s.r.o.
IČO: 05953618
(účetnictví a daňová evidence)
+420 737 251 848
Účetní junior (M/Ž)
Zájemce by měl být spolehlivý+nápomocný, mít rád práci s čísly (účetnictví NENÍ práce s lidmi) a chuť se aktivně se podílet na dění v kanceláři a stát se postupně plnohodnotným členem našeho malého týmu v Brně.
Výhodou může být praktická znalost SW Pohody, FlexiBee nebo Pamici. (nikoliv podmínkou)
První 3 měsíce budou trošku zkušební, pokud uvidíme snahu a pečlivost, tak si tě rádi necháme. Po postupném zaučení a zvládnutí dílčích úkolů samostatně, budeš mít možnost z části pracovat i z domova (home office) a organizovat si částečně práci podle sebe s přihlédnutím na dané termíny.
Nebudeš potřebovat jazyky kromě psané češtiny, nemáš-li rád/a jisté činnosti a nebude-li to přímo účtování a pořizování faktur, tak jsem si jistý, že ti vyhovíme.
Pokud se v tomto popisu z části vidíš, pošli email na info@qtax.cz s jednoduchým strukturovaným CV a orientačním počtem hodin, který by si mohl/a odpracovat v pro Tebe nejslabším měsíci v roce a proč chceš pracovat právě v účetní kanceláři.