Účetní služby

Bezpapírové vedení účetnictví

Vyzkoušejte naše bezpapírové vedení účetnictví. Zbavte se veškerých papírových dokumentů a přejděte na systém, který je efektivní a hospodárný. Díky online přístupu vedení účetnictví budou Vaše elektronické doklady přístupné vždy a všude!

1Řešení na míru

Analyzujeme firemní procesy a připravíme unikátní řešení.

2Konec papírování

Vaše doklady budou převedeny do elektronické podoby.

3Časová úspora

O třídění, kontrolu a zaúčtování se postaráme za Vás.

4Okamžitá dostupnost

Ke spisu s Vašimi doklady se dostanete odkudkoliv.


Jak celý proces funguje?

Společná analýza a řešení na míru

Nejprve společně zanalyzujeme pracovní procesy ve Vaší firmě. Podle zjištěných informací Vám předložíme návrh optimální varianty bezpapírového vedení účetnictví na míru.

Přechod z papíru na cloud

Namísto nekonečného tisku a věčného stěhování papírů uložíte své doklady u nás nebo je přesunete na vzdálené zabezpečené úložiště. Vše potřebné Vám rádi vysvětlíme.

Úložiště je bezpečné, šifrované, běží v cloudu a pro přístup k němu není nutné instalovat speciální software. Díky tomu se na ně dostanete prakticky odkudkoliv. Tjj. z vašeho počítače, NTB nebo i mobilu. Postaráme se o to, aby se k přístupu na disk dostaly jen povolané osoby tak, aby byla vaše data v bezpečí.

Pokud vaše firma funguje v některých procesech a typech dokladů papírově, předávejte takové doklady poštou nebo osobně. My je dle domluvy naskenujeme nebo povedeme částečné bezpapírové účetnictví - tam, kde je to vhodné a hospodárné.

Pokud jsou některé z Vašich firemních procesů závislé na papírových typech dokladů, můžete nám doklady zaslat a my je naskenujeme za Vás. Navíc jsme schopni v případech, kdy by to bylo vhodné a hospodárné, nabídnout “částečně bezpapírové vedení účetnictví”.

My účtujeme, Vy máte více času na byznys

Vaše doklady roztřídíme, zkontrolujeme a zaúčtujeme. Podstatné věci případně zkonzultujeme a odborně Vám poradíme. Připravíme smluvené účetní výstupy, reporty, daňová přiznání aj.

Máte vše okamžitě po ruce online

Elektronický spis s doklady můžete sledovat na PC či mobilu. Reporty a výsledovky obdržíte e-mailem nebo budou nahrány na úložiště. V případě zájmu Vám můžeme sjednat přístupovou licenci do účetního systému.


Proč přejít na bezpapírové účetnictví?

  • ušetříte za kancelářské výdaje (papíry, tonery, servis tiskáren, atd.)
  • zmizí potřeba fyzického stěhování a přenášení dokladů a tím dojde k úspoře času
  • účetnictví nebude zabírat místo v kanceláři ani nebudete platit extra poplatky za uskladnění boxů
  • doklady jsou dostupné odkudkoliv a může s nimi pracovat více osob zároveň
  • díky vlastnostem elektronického spisu se zrychlí zacházení s doklady
  • šetření životního prostředí může začít i u papíru. Stačí netisknout zbytečné dokumenty

Díky efektivnímu online fungování disponuje většinou těchto výhod i naše kancelář, z toho důvodu nabízíme externí outsourcing účetnictví v bezpapírovém režimu již:
od 450 kč / hod

Hodí se náš bezpapírový outsourcing účetnictví pro vaši firmu, posuďte sami

  • důraz na konkrétní procesy u klienta, našim cílem není bezpapírová výměna dat za každou cenu, ale navrhneme ji tam, kde je to pro klienta žádoucí
  • sledujeme trendy, ale vybíráme ověřená řešení (nedisponujeme vlastním IT vývojovým týmem)
  • náš proces umožňuje fungování bezkontaktně (výměnné uložiště, email, telefon, hangouts meet...)

Mimo tyto služby nabízíme také vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a jiné účetní služby. Prohlédnout si můžete také náš ceník, případně nám rovnou zavolat či napsat. Rádi zodpovíme vaše dotazy a sestavíme vám ideální řešení na míru.

Poptávka

Chcete mít účetnictví pod kontrolou? Pošlete nám nezávaznou objednávku, co nevidět se vám ozveme.

Ing. Karel Volný
IČO: 08136521
(daňové poradenství)

QTAX online s.r.o.
IČO: 05953618
(účetnictví a daňová evidence)

info@qtax.cz

+420 737 251 848

Kariéra

Účetní junior (M/Ž)

  • jsi student SŠ/VŠ a máš za sebou předmět finanční účetnictví?
  • jsi samostatná osoba, co má smysl pro pořádek? A preferuješ dělat spíš pro 1 freelancera než pro větší společnost?
  • máš zájem o dlouhodobou spolupráci? Jsi z Brna a okolí?

Zájemce by měl být spolehlivý+nápomocný, mít rád práci s čísly (účetnictví NENÍ práce s lidmi) a chuť se aktivně se podílet na dění v kanceláři a stát se postupně plnohodnotným členem našeho malého týmu v Brně.

Výhodou může být praktická znalost SW Pohody, FlexiBee nebo Pamici. (nikoliv podmínkou)

První 3 měsíce budou trošku zkušební, pokud uvidíme snahu a pečlivost, tak si tě rádi necháme. Po postupném zaučení a zvládnutí dílčích úkolů samostatně, budeš mít možnost z části pracovat i z domova (home office) a organizovat si částečně práci podle sebe s přihlédnutím na dané termíny.

Nebudeš potřebovat jazyky kromě psané češtiny, nemáš-li rád/a jisté činnosti a nebude-li to přímo účtování a pořizování faktur, tak jsem si jistý, že ti vyhovíme.

Pokud se v tomto popisu z části vidíš, pošli email na info@qtax.cz s jednoduchým strukturovaným CV a orientačním počtem hodin, který by si mohl/a odpracovat v pro Tebe nejslabším měsíci v roce a proč chceš pracovat právě v účetní kanceláři.

© QTAX, 2017  |  Všechna práva vyhrazena.
Web vytvořil martinjanousek.com